ForIT - Forms

ForIT - Forms este un program de gestiune a stocurilor și controlul vânzărilor în magazine alimentare, magazine generale, magazine de confecții, magazine de încălțăminte(sportive), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, cofetării, patiserii, cantine, etc.. Cu peste 1000 de implementari si cu peste 5000 de utilizatori, ForIT - Forms este unul dintre cele mai răspândite programe de gestiune în domeniul retail și horeca din România.

What They Say

What They Say

Interfața de vânzare

-interfață prietenoasă, optimizată pentru ecrane tactile mai multe interfețe disponibile (standard, fast-food, fast-food îmbunătățit)

-integrare cu cititoare de coduri de bare

-integrare cu afișaje client

-integrare cu cântare electronice cu etichete de coduri de bare

-preluarea cantității cântărite de pe cântar prin apăsarea unei singure taste mai multe modalități de plată

-acordare reducere (procentuală sau sumă fixă, pe articol sau pe total document)

-sistem avansat de fidelizare

-căutare articole după denumire, cod de bare și cod produs

-compatibilă cu o gamă largă de echipamente fiscale (case de marcat)

-emitere factură direct din interfața de vânzare

-înscriere C.I.F. pe bonul fiscal (preluare date despre societate după codul fiscal)

-comenzi în așteptare

Interfete de vanzare disponibile

Programul de gestiune

-gestiune stocuri în timp real pe baza documentelor de intrare și de ieșire stoc în timp real

-nomenclator de produse (denumire, unitate de măsură, categorie, departament, descriere, descriere avansată (editor HTML), clasificare, -cod, cod de bare, asociere imagini, disponibilitate produs (dată/oră), disponibilitate webshop, istoric/mișcări produs, căutare produse după toate câmpurile disponibile, tipărire etichete, inventariere direct din nomenclator)

-istoric produse / fișă de magazie

-căutare produse după denumire, cod de bare, cod, categorie, departament

-import produse din orice bază de date

-export produse în diverse formate

-export produse în cântare cu etichete (CAS, DIBAL)

-administrare categorii de produse

Întocmire documente

Aplicatia permite întocmirea tuturor documentelor necesare pentru gestiunea stocurilor în magazine.

-factură, factură proforma

-bon fiscal

-chitanță

-dispoziție de plată/încasare

-ordin de plată

-notă de recepție și constatare de diferențe

-aviz de însoțire a mărfii

-bon de consum

-bon de predare/transfer/restituire

-proces-verbal de deteriorare

-proces-verbal de modificare de prețuri

-proces-verbal de inventariere

-raport de gestiune

-registru de casa

-registrul stocurilor

Toate documentele pot fi salvate în format .PDF, .DOCX, .XLS. De asemenea, documentele pot fi trimise prin e-mail (atașate .pdf) direct din aplicație, folosind clientul de e-mail implicit sau prin intermediul unui server SMTP. Datorită faptului că șabloanele documentelor au fost implementate pe baza standardului RDL, formatul tuturor documentelor este personalizabilă de către Dumneavoastră!

Intocmire documente

-tipărire etichete de prețuri

-tiparire etichete de preturi

-generare coduri de bare pentru produsele care nu au cod de bare

-tipărire etichete de prețuri pentru raft, pe imprimanta A4

-tipărire etichete de prețuri pe imprimante de coduri de bare

-personalizare etichete de prețuri (dimensiunea, layout-ul, font, dimensiune font, culoare)

-inserare orice câmp pe etichetă

-inserare imagini pe etichetă

-afișare preț/kg

-toate câmpurile din nomenclatorul de produse pot fi adăugate pe etichete

Rapoarte

Implicit, programul livrează următoarele rapoarte:

-facturi emise

-facturi emise către un singur client

-situația vânzărilor pe produse(facturi)

-situația vânzărilor pe produse/client (facturi)

-stoc, stoc minim, produse expirate și produse furnizori

-raport de gestiune, balanța stocurilor(gestiune cu ridicata)

-bonuri fiscale, produse vândute, produse anulate (pot fi filtrate după casa de marcat, operator, categorie, etc.)

-discounturi acordate

-bonuri fiscale emise conform HG81/2013 (CUI înscris pe bon fiscal)

-produse nevândute

Raport bonuri fiscale:

-vânzări defalcate pe clasificare de produse (de ex. mărfuri, produse finite, etc.)

-vânzări defalcate pe cote de T.V.A.

-vânzări defalcate pe modalități de plată și T.V.A.

-vânzările pot fi grupate (și filtrate) după categorii de produse sau departamente

-bonuri anulate și produse anulate

-preț de achiziție și stoc

-vânzări pe zile, nr. clienți, media vânzărilor pe zile

Rapoarte

Culegere date - sistem avansat de interogare date din program

Culegere date - sistem avansat pentru interogarea datelor înregistrate în program

Acest modul permite interogarea bazei de date pentru obținerea informațiilor referitoare la vânzări, intrări, ieșiri. Aceste rapoarte pot fi filtrate după:

-perioadă

-clasificare produse (mărfuri, servicii, etc.)

-tipuri de documente (facturi, bonuri fiscale, note de recepții, etc.)

-categorii de produse

-clienți sau furnizori

Rezultatul este grupat după:

-produse

-documente

-clasificare produs (marfă, produs finit, etc.)

-categorie

-departament

-clienți

-an

-lună

-zi

-oră

Rezultatul interogării este afișat în formă de liste, cu reprezentări grafice și poate fi exportat în fișier XLS.

Fidelizare clienți

ForIT - Forms implementează fidelizarea standard bazată pe cartele de fidelizare. Clienții fideli primesc o cartelă cu cod de bare sau cu bandă magnetică. O cartelă de fidelizare poate să fie: cu reducere procentuală și/sau cu acumulare de puncte. În momentul vânzării, după scanarea tuturor produselor pe bon, se scanează cartela de fidelizare și se identifică clientul. Punctele acumulate pot fi folosite la plata cumpărăturilor ulterioare.

Promoții

ForIT – Forms dispune de un sistem sofisticat de gestionare a promoțiilor în cadrul căruia pot fi definite promoții complet personalizabile și adaptabile la cerințele beneficiarului. O promoție este acel procedeu de promovare definit pe o perioada sau pe un interval orar în cadrul unei zile când un produs sau o categorie de produse este oferit la un preț promoțional sau, în această perioadă, pe baza valorii bonului fiscal, se acordă un voucher, imediat după tipărirea bonului fiscal la casa de marcat. Voucherul se va tipări pe o imprimantă specială de vouchere.

Fidelizare clienti

Inventariere  

Procesul de inventariere constă în stabilirea stocurilor faptice și înregistrarea diferențelor dintre cele scriptice și cele faptice. Inventarierea se realizează prin întocmirea procesului-verbal de inventariere.

Modalități de inventariere:

-inventariere manuală directă: produsele sunt înregistrate manual pe un proces-verbal de inventariere, unul după altul, introducând -cantitățile faptice (fie manual, prin selectarea produsului după denumire, fie cu un cititor de coduri de bare)

-inventariere prin lista de inventariere: pe un proces-verbal de inventariere se introduc toate produsele (sau doar anumite categorii de produse), se tipărește lista de inventariere, se completează lista, după care se introduc cantitățile faptice

-inventariere cu ajutorul terminalelor de inventariere (modul suplimentar): se scanează toate produsele cu ajutorul terminalelor, se -verifică și se introduce cantitatea numărată/constatată și se trimite procesul-verbal de inventariere către aplicație(prin conexiune Wifi)

-inventariere rapidă: din nomenclatorul de produse se selectează (cu ajutorul filtrelor de căutare) produsele care urmează a fi -inventariate, după care se apasă butonul "Proces verbal de inventariere…"