Organizarea emiterii de documente si a fluxului operational de documente in cadrul aplicatiei MicroErp poate fi sistematizata facil prin Extensia de soft care va permite intocmirea ofertelor si a comenzilor client sau furnizor.
Intocmirea si arhivarea acestor documente cu ajutorul aplicatiei ofera posibilitatea de consultare in orice moment a istoricului pe client pentru comparatii si verificari ulterioare. Vom lua spre exemplificare doua modele de sistematizare a fluxului de documente :
Ofertare->Comanda->Facturare client – acest model de flux de documente permite urmarirea interactiunii cu clientul in toate cele 3 etape ale vanzarii : ofertare, comanda si facturare. Oferta aduce la cunostinta clientului preturile produselor D-voastra intr-un format elegant, standardizat. Fiecare comanda emisa este inseriata, pentru o identificare ulterioara mai facila. Comanda emisa poate fi exportata in fisier PDF, Excel sau Word si poate fi trimisa pe email. Comanda reprezinta acceptul clientului pentru oferta, ea poate fi omisa, daca se doreste direct facturarea ofertei. Atat comanda cat si facturarea permit preluarea automata a articolelor automat din oferta deja emisa.
Comanda furnizor -> Receptie marfa – organizarea activitatii de achizitie dupa acest model ofera posibilitatea angajatilor D-voastra de a emite mai usor comenzi catre furnizor, respectand denumirile si codurile de produse existente si eliminand astfel greselile la intocmirea manuala a comenzii. Exista atat posibilitatea de intocmire a comenzii dupa codurile standard de produs, cat si posibilitatea de definire, pentru fiecare furnizor in parte de coduri proprii de produs pentru furnizor, pentru evidentierea lor pe comanda. Ulterior marfa receptionata poate fi comparata cu marfa comandata. Receptia de marfa permite importul automat al produselor din comanda furnizor