DeverWellness

What They Say

What They Say

Baza de date clienti

 Se pot adauga persoane fizice sau juridice

 Persoanele fizice pot fi asociate persoanelor juridice (optional, pentru conturile mari)

 Listare factura pentru o perioada selectata

 Rapoarte detaliate ale clientilor (pot fi anexe ale facturilor)

Evidenta abonamentelor

 Definirea tipurilor de abonament cu atributele specifice si asocierea cu un produs din baza de date

 Asocierea clientilor cu cardurile si cu tipurile de abonamente, cu posibilitatea adaugarii unei poze, astfel incat cardul sa nu fie folosit de alte persoane

 Contorizare numar de sedinte consumate si ramase, in cazul abonamentelor pe baza de sedinte

 Fidelizarea clientilor prin promotii

Cautare client

 Un client isi poate scana cardul si programul il recunoaste automat

 Clientul poate fi cautat si dupa nume

 Pentru clientul selectat putem vedea statusul abonamentelor sale: galben - abonament nefolosit, rosu abonament expirat, verde - abonament valid

Retetar

 Cu ajutorul acestei functii se adauga produse din Departamentul Fitness/SPA

 Posibilitatea adaugarii unui modul de vanzare (optional), prin care se pot vinde si alte produse (apa, energizante etc.)

Plata serviciilor

 Se poate plati unul din tipurile de abonament asociate pe clientul curent

 Daca avem mai multe tipuri de abonamente, se alege cel pe care il platim si tipul de plata dorit

 Daca abonamentul este unul cu plati partiale, programul calculeaza rata si o afiseaza

Rapoarte

 Raport intrari clienti - cu posibilitate de filtrare dupa perioada si client

 Raport grad de ocupare al salii cati clienti sunt in sala la un anumit moment

 Rapoarte Vanzari - raport realizari total per unitate; se poate filtra dupa departament etc.

Pontaj

 Pentru o tura se pot stabili reguli precum:

 Inainte de program necontorizat: daca vin cu x minute inainte nu primesc overtime

 Prag ore suplimentare: daca stau cu x minute peste - nu primesc overtime, daca stau peste - primesc overtime etc.

 In FrontOffice, modulul de pontaj contine doua butoane, Intrare si Iesire. La apasarea unuia dintre aceste butoane, se citeste cardul angajatului si se inregistreaza in sistem ora la care a intrat sau a iesit.