PETROPOS DEPO EMR

Sistemul de Management pentru Terminale de Depozit este soluția noastră integrată pentru administrarea automatizată a unui Depozit de carburant.

Capetele Electronice de Debitmetre suportate curent sunt Veeder-Root EMR3 și EMR4 Electronic Meter Registers și TCS 3000 Electronic Register. Opțional, alte capete electronice pot fi integrate, în funcție de disponibilitatea protocoalelor de comunicație și de disponibilitate.

Această aplicație poate comunica direct cu capetele electronice de debitmetre, preluând automat datele fiecărei tranzacții pentru a le salva în baza de date, pentru a reconcilia stocurile și pentru a emite facturile către clienți.

What They Say

What They Say

Aplicația este optimizată pentru folosirea cu tastatura și mouse-ul, și este proiectată cu un grad înalt de ergonomie atât pe partea de interfață grafică utilizator cât și pe partea de procese operaționale, ajutându-i pe utilizatori să vizualizeze rapid starea echipamentelor din depozit și progresul curent al livrărilor de carburanți, să navigheze prin aplicație, să proceseze livrările, să emită facturi sau avize de însoțire a mărfii, etc.

Este dezvoltată folosind cele mai noi tehnologii, limbaje de programare și paradigme disponibile la acest moment, oferindu-vă un sistem care poate ține pasul cu trecerea timpului, și care poate fi ușor întreținută și extinsă.

Din punct e vedere al securității, toți operatorii trebuie sa aibă un utilizator creat în Back Office. Aceasta vă permite urmărirea facilă a întregii activități a operatorilor și să aveți o vizibilitate detaliată asupra livrărilor fiecărui schimb.

Procesarea Livrărilor

Control Vizual al Capetelor Electronice de Debitmetru, afișându-se starea în timp real precum și cantitatea livrată pentru operațiunile în curs de execuție

Procesarea Livrărilor poate fi efectuată în orice ordine de către operator în funcție de necesitățile reale. Toate informațiile citite din Capetele Electronice de Debitmetru sunt afișate, permițând în același timp, opțional, setarea manuală a prețului la care se efectuează livrarea sau a rezervorului din care s-a efectuat livrarea (se pot seta diferențiat, și se pot acomoda diverse scenarii)

Emiterea Facturii / Avizului de Însoțire a Mărfii este un proces ușor, permițând alocarea oricăreia dintre livrările procesate (una sau mai multe) către un client și emiterea facturii sau a avizului de însoțire a mărfii (în funcție de setări). Operatorul poate alege ușor la orice moment livrarea dorită dintr-o listă ce conține toate livrările procesate disponibile.

Clientul poate fi ales dintr-o listă (cu posibilitate căutare) definită în aplicația Back Office de către managerii depozitului.

Informația despre cisternă și șofer poate fi de asemenea introdusă de către operator.

Va fi generat automat și deschis pentru imprimare un document PDF cu Factura / Avizul de Însoțire a Mărfii. Formatul documentului poate fi personalizat în funcție de cerințele legale.

Securitate

Sistem de securitate pe bază de nume utilizator și parolă

Sunt suportate schimburi și zile de operațiuni

Schimburile pot fi puse în așteptare sau închise după necesități

Utilizatorii pot avea diverse drepturi de securitate alocate de către manageri în aplicația Back Office