Aplicația este optimizată pentru folosirea cu tastatura și mouse-ul, și este proiectată cu un grad înalt de ergonomie atât pe partea de interfață grafică utilizator cât și pe partea de procese operaționale, ajutându-i pe utilizatori să vizualizeze rapid starea echipamentelor din depozit și progresul curent al livrărilor de carburanți, să navigheze prin aplicație, să proceseze livrările, să emită facturi sau avize de însoțire a mărfii, etc.
Este dezvoltată folosind cele mai noi tehnologii, limbaje de programare și paradigme disponibile la acest moment, oferindu-vă un sistem care poate ține pasul cu trecerea timpului, și care poate fi ușor întreținută și extinsă.
Din punct e vedere al securității, toți operatorii trebuie sa aibă un utilizator creat în Back Office. Aceasta vă permite urmărirea facilă a întregii activități a operatorilor și să aveți o vizibilitate detaliată asupra livrărilor fiecărui schimb.
Procesarea Livrărilor
Control Vizual al Capetelor Electronice de Debitmetru, afișându-se starea în timp real precum și cantitatea livrată pentru operațiunile în curs de execuție
Procesarea Livrărilor poate fi efectuată în orice ordine de către operator în funcție de necesitățile reale. Toate informațiile citite din Capetele Electronice de Debitmetru sunt afișate, permițând în același timp, opțional, setarea manuală a prețului la care se efectuează livrarea sau a rezervorului din care s-a efectuat livrarea (se pot seta diferențiat, și se pot acomoda diverse scenarii)
Emiterea Facturii / Avizului de Însoțire a Mărfii este un proces ușor, permițând alocarea oricăreia dintre livrările procesate (una sau mai multe) către un client și emiterea facturii sau a avizului de însoțire a mărfii (în funcție de setări). Operatorul poate alege ușor la orice moment livrarea dorită dintr-o listă ce conține toate livrările procesate disponibile.
Clientul poate fi ales dintr-o listă (cu posibilitate căutare) definită în aplicația Back Office de către managerii depozitului.
Informația despre cisternă și șofer poate fi de asemenea introdusă de către operator.
Va fi generat automat și deschis pentru imprimare un document PDF cu Factura / Avizul de Însoțire a Mărfii. Formatul documentului poate fi personalizat în funcție de cerințele legale.
Securitate
Sistem de securitate pe bază de nume utilizator și parolă
Sunt suportate schimburi și zile de operațiuni
Schimburile pot fi puse în așteptare sau închise după necesități
Utilizatorii pot avea diverse drepturi de securitate alocate de către manageri în aplicația Back Office