SISTEM APELARE CLIENTI - COASTER EXPRESSOFT CTP200

Cea mai rapida solutie pentru cresterea eficientei in locatia ta.

Este utilizat pentru a notifica finalizarea prepararii unei comenzi pentru clienti.

Clientul primeste notificarea pe pager si astfel comunicarea si timpii de servire sunt optimizati.

Sistemul este rezistent la apa.

What They Say

What They Say

Serviciul Clienti

Acest sistem pentru apelare clienti poate fi folosit cu succes mai ales in locatii HoReCa de tip fast-food dar si in cafenele, restaurante, supermarket-uri, centre SPA sau casino-uri. Sistemul pentru apelare clienti Expressoft CTP200 fluidizeaza fluxul activitatii in locatia ta, este foarte usor de utilizat si are un design prietenos. Un sistem este compus din: 1 transmitator, 10 pagere coaster si 1 incarcator pentru pagere.

Poate fi folosit pentru comunicatia dintre angajati si clienti: clientul vine in locatie, transmite comanda si primeste un pager coaster. Fiecare pager are un numar prestabilit. Atunci cand o comanda este gata, angajatul apasa numarul corespunzator pe transmitator. Clientul care are pagerul cu numarul respectiv este notificat prin alerta sonora, luminoasa sau prin vibratie. Astfel, stie ca poate merge sa isi ridice comanda.

Folosind sistemul pt. apelare clienti Expressoft CTP200, vei optimiza timpul de deservire a clientilor dar si rapiditatea comunicarii, imbunatatind astfel nivelul serviciilor pe care le oferi in locatia ta.

Caracteristici

Indicator pentru baterie descarcata

pagerele sunt disponibile in 3 variante de culoare.

Dimensiuni reduse ale transmitatorului: 160x115x80mm

Dimensiuni reduse ale pagerelor: 103x103x15.6mm

Material pagere: policarbonat

Contribuie la reducerea timpilor de servire

Cum functioneaza

Angajatul apasa butonul aferent pager-ului clientului care trebuie sa ridice comanda preparata.

Apelul este transmis prin semnal wireless pe pager-ul corespunzator butonului apelat iar clientul este instiintat prin semnal acustic, luminos sau prin vibratie.

EXPRESSOFT