SISTEM POS 2012 - PECOPOS 2000

POS 2012 - PECOPOS 2012 este un sistem de tip Point of Sale de ultimă generaţie, dezvoltat de Master Computers pe baza experienţei dobândite în mai mult de 12 ani în retailul specific staţiilor de carburanţi.

Primul sistem de tip PoS a fost dezvoltat în anul 2001. De atunci, aplicaţia a fost imbunătăţită în permanenţă cu noi facilităţi, prin update-uri anuale. POS 2012 - PECOPOS 2012 este însă o aplicaţie complet nouă. 

Faţă de versiunea precedentă, interfaţa grafică a fost schimbată radical devenind mult mai ergonomică; a fost prevazută posibilitatea utilizării pictogramelor pentru scurtături; se pot implementa cu uşurinţă scheme de discount şi promoţii; a apărut modul de lucru offline.

What They Say

What They Say

Funcţionalităţi principale POS 2012 - PECOPOS 2012

  • Operarea vânzărilor cu autentificarea operatorului prin username şi parolă sau prin card cu cip sau cod de bare;
  • Conectarea terminalelor de tip EFT bancar pentru automatizarea plăţilor efectuate cu card bancar;
  • Regim de funcţionare selectabil zi/noapte;
  • Operarea grafică a vânzărilor de carburanţi prin selectarea pictogramei pompei;
  • Posibilitatea urmăririi stărilor pompelor de carburanţi direct de pe ecranul de vânzare;
  • Posibilitatea blocării unei pompe de carburanţi din ecranul de vânzare;
  • Vânzările se efectuează fie prin introducerea codului produsului (intern/plu/cod bare multiplu) sau prin căutarea după denumire (în cazul în care codul de bare nu poate fi citit sau nu există), fie direct prin selectarea dintr-o listă de shortcut-uri sau direct pe bază de grupare de produse;
  • Posibilitatea înregistrării tranzacţiilor speciale – amorsări, probe metrologice;
  • Se pot defini coduri de bare proprii;
  • Înregistrarea vânzărilor pentru schemele de clienţi fideli sau creditori;
  • Efectuarea rapoartelor zilnice;
  • Asigură comunicaţia cu imprimanta fiscală sau cu casa de marcat;
  • Stocarea datelor în memoria fiscală a imprimantei fiscale sau a casei de marcat;
  • Tipărirea documentelor fiscale (bonuri fiscale, raportul Z);
  • Funcţionarea sistemului în regimuri de diagnoză şi service;
  • Posibilitatea de introducere pictograme pentru shortcut-uri;
  • Rapoarte de remitere pe PoS şi utilizator;
  • Include actualizarea legislativă conform H.G nr. 84/2013

    • Datele clientului se salvează local în baza de date pentru a putea fi refolosite;

    • Căutarea se face după nume, contextual, lista de clienţi restrângându-se pe măsură ce se introduc noi caractere;

  • Stornare sau acordare de discount liber utilizând o parolă specială sau o cheie;
  • Posibilitatea conectării la un cântar, citirea greutăţii direct din acesta şi apoi posibilitatea selectării produsului doar dintr-o listă de produse cântăribile;
  • Posibilitatea de vânzare a produselor cântăribile prin scanarea etichetelor de cântar;
  • Posibilitatea vânzării Offline;
  • Setări multiple pentru schemele de discount şi promoţii;
  • Posibilitatea utilizării PoS-ului fără tastatură fizică pentru sistemele TouchScreen (tastatură virtuală);
  • Posibilitatea utilizarii PoS-urilor fără mouse (utilizând shortcut-urile de pe tastatură);
  • Posibilitatea trecerii în aşteptare a bonului curent;
  • Anulare bon (indiferent de numărul de produse tastate până la momentul anulării);
  • Posibilitatea de acumulare şi răscumpărare puncte şi raportare direct din PoS;
  • Moduri de plată: cash, cec, credit, cărţi de credit, bonuri valorice. De asemenea, se poate defini un număr nelimitat de metode de plată cu posibilitatea dublării bonului (se emite automat o copie nefiscală a bonului fiscal pentru anumite metode de plată);
  • Emitere de copie bon nefiscal cadou (nu se scrie pe bon valoarea produselor, doar denumirea produsului şi numărul de produse);
  • Retur de marfă pe baza bonului original;
  • Posibilitatea realizării unui inventar direct din PoS;
  • Posibilitatea efectuării unei operaţiuni de vânzare pe baza unei comenzi;
  • Posibilitatea de a închide o tură cu emiterea unui raport X (în mod standard se emite raport Z)
  • Facturare din bonuri;
  • Posibilitatea introducerii şi tipăririi pe bonul fiscal a datelor clientului persoană juridică;
  • Asocierea unui agent de vânzări pe bon;
  • Blocare vânzare sub preţul de achiziţie;
  • Posibilitatea achitării unui bon prin mai multe metode de plată;
  • Asigură transferul datelor către/din aplicaţia BackOffice;
  • Avertizări sonore, în completarea mesajelor de pe interfaţă.

Avantaje

  • Învaţare şi operare uşoară datorită unei ergonomii atent studiate

  • Atragerea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor prin folosirea mecanismelor de promoţii, discount, de acumulare şi răscumpărare de puncte

  • Reducerea costurilor de exploatare prin posibilitatea efectuării inventarelor direct din interfaţa PoS-ului (ceea ce înseamnă economii de echipamente hardware, dar şi posibilitatea de efectua mai uşor şi mai rapid inventarele)

  • Simplificarea efectuării returului de marfă

  • Uşurinţa implementării schemelor de motivare/bonusare a personalului din magazine pe baza vânzărilor înregistrate de fiecare operator

  • Reducerea timpilor morţi datoraţi defecţiunilor de reţea sau de server prin trecerea pe modul de lucru offline

  • Avertizări sonore distincte, pentru operaţiuni efectuate cu succes sau pentru erori, care îmbunătăţesc semnificativ calitatea operării vânzării.