Modul de gestiune primara. Permite operarea tuturor documentelor necesare, tiparirea etichetelor pe imprimante specializate sau clasice, gruparea articolelor, gestionarea produselor pe coduri de bare, emiterea bonului fiscal, rapoarte de gestiune si nu numai, situatia stocurilor, management de utilizatori cu drepturi diferite de operare.
Modul retetare. Permite creearea si administrarea de retete, reglare intre vanzare de produse si consum de materie prima conform retetelor, conversie unitati de masura.
Modul management restaurant. Gestionarea, zonelor, sectiiolor meselor si imprimantelor conform setarilor dorite.
Modul de vanzare restaurant. Gestionare comenzi, simple sau multiple, listare comenzi, selectie mese prin arondare pe zone de restaurant.
Modul vanzare. Integrare cu interfata tactila, cantar, listare etichete cu ingrediente, management avansuri.
Modul inventariere. Permite inventarierea totatala sau partiala, gestionarea inventarului faptic prin scanarea in locatie cu terminale mobile, scanarea multipla a unui produs si cumularea cantitatilor, generarea de liste de valorificare, gestionarea produselor pe grupe de perisabilitate.