Politici de preturi clienti-acorduri: definirea listelor de preturi generale si a conditiilor de livrare (politica de discount) la nivel de gestiune, client, gestiune si client, grupa de produse, promotii.
Comenzi clienti: managementul comenzilor individuale sau al comenzilor pe rute. Un modul specializat COMENZI B2B, pentru managementul controlat al relatiei dintre clienti si furnizor. Controlul comenzilor pe baza de setare parametrica: valoare maxima comanda, pret de iesire conform acordurilor, documente de iesire conform comenzilor, prioritate livrare.
Gestiune: managementul INTRARILOR de la furnizori sau din productia proprie, managementul IESIRILOR catre clienti sau catre gestiunile proprii, reglarea stocurilor.
Necesar de livrat: stabileste necesarul de produse care trebuie asigurat pentru livrarea conform graficelor de livrare, corelat cu comenzile de livrare si cu stocurile de produse existente.
Livrare pe rute: management comenzi de la preluarea pe ruta pana la organizarea transportului.
Livrare directa: generare pe baza de comanda client sau gestiune proprie.
Organizare transport: pe rute, generare documente asociate rutei, packing list, monitorizare transport: masini, soferi, delegati. Operational: constituie transport prin asocierea de comenzi, livrari, iesiri, rute ale documentelor care se refera la marfa incarcata pe o masina, generare automata a unui centralizator de livrare.
Stocuri: urmarirea operativa a stocurilor.
Sistem de rapoarte: rapoarte asociate documentelor si rapoarte de analiza asociate intrarilor, iesirilor si trasporturilor.
- tehnologia utilizata: tehnologie web, baze de date ORACLE G11
- ecranele de introducere documente sunt structurate in acelasi mod:
- zona de filtrare si selectie;
- zona de afisare (browse) a documentelor existente;
- zona de preluare a documentelor separata in zona de informatii generale;
- pozitionare unitara a butoanelor de actionare pe toate paginile (aceeasi pozitie pentru aceeasi actiune);
- ferestre modale pentru selectia informatiilor din cataloage;
- optiunea de creare rapida, asociata tuturor ferestrelor de actualizare a documentelor, ofera o interfata simplificata, sugestiva si usor de operat.
- drepturi de acces pentru utilizatori gestionabile de administatorul aplicatiei: citire, scriere, executie;
- preluarea automata a informatiilor referitoare la utilizator si momentul actiunii;
- sistem unitar de alerte si mesaje de eroare care asista utilizatorul.