ERP Sirius Software Management

Obiectivul strategic al sistemului ERP, este de a maximiza performanta afacerii si de a controla procesele de business.

ERP Sirius inglobeaza politici de preturi, comenzi catre furnizori si clienti, comenzi B2B, managementul receptiilor, managementul livrarilor, managementul transporturilor.

What They Say

What They Say

Politici de preturi clienti-acorduri: definirea listelor de preturi generale si a conditiilor de livrare (politica de discount) la nivel de gestiune, client, gestiune si client, grupa de produse, promotii.

Comenzi clienti: managementul comenzilor individuale sau al comenzilor pe rute. Un modul specializat COMENZI B2B, pentru managementul controlat al relatiei dintre clienti si furnizor. Controlul comenzilor pe baza de setare parametrica: valoare maxima comanda, pret de iesire conform acordurilor, documente de iesire conform comenzilor, prioritate livrare.

Gestiune: managementul INTRARILOR de la furnizori sau din productia proprie, managementul IESIRILOR catre clienti sau catre gestiunile proprii, reglarea stocurilor.

Necesar de livrat: stabileste necesarul de produse care trebuie asigurat pentru livrarea conform graficelor de livrare, corelat cu comenzile de livrare si cu stocurile de produse existente.

Livrare pe rute: management comenzi de la preluarea pe ruta pana la organizarea transportului.

Livrare directa: generare pe baza de comanda client sau gestiune proprie.

Organizare transport: pe rute, generare documente asociate rutei, packing list, monitorizare transport: masini, soferi, delegati. Operational: constituie transport prin asocierea de comenzi, livrari, iesiri, rute ale documentelor care se refera la marfa incarcata pe o masina, generare automata a unui centralizator de livrare.

Stocuri: urmarirea operativa a stocurilor.

Sistem de rapoarte: rapoarte asociate documentelor si rapoarte de analiza asociate intrarilor, iesirilor si trasporturilor.

  • tehnologia utilizata: tehnologie web, baze de date ORACLE G11
  • ecranele de introducere documente sunt structurate in acelasi mod:
    • zona de filtrare si selectie;
    • zona de afisare (browse) a documentelor existente;
    • zona de preluare a documentelor separata in zona de informatii generale;
    • pozitionare unitara a butoanelor de actionare pe toate paginile (aceeasi pozitie pentru aceeasi actiune);
    • ferestre modale pentru selectia informatiilor din cataloage;
    • optiunea de creare rapida, asociata tuturor ferestrelor de actualizare a documentelor, ofera o interfata simplificata, sugestiva si usor de operat.
  • drepturi de acces pentru utilizatori gestionabile de administatorul aplicatiei: citire, scriere, executie;
  • preluarea automata a informatiilor referitoare la utilizator si momentul actiunii;
  • sistem unitar de alerte si mesaje de eroare care asista utilizatorul.