AnziSoft Analiza Vanzari Magazin

Conducerea unui magazin sau lant de magazine presupune ca managerul implicat sa aiba imaginea exacta a activitatii desfasurate in magazin sau magazine in vederea impunerii celor mai adecvate solutii.

What They Say

What They Say

about us

35% Offers

   Informatiile stranse de la magazinele din teritoriu sunt indinspensabile pentru implementarea oricarei politici de marketing in ceea ce priveste atragerea clientilor si promovarea produselor.

Modulul de analiza a vanzarilor propus de firma noastra prelucreaza datele referitoare la vanzari, obtinute in urma comunicarii intre server si punctele de vanzare prin intermediul concentratorului de date 'Konc 2.2'. Aplicatia poate functiona atat in magazine cat si la un sediu central, in vederea efectuarii unei analize globale a vanzarilor la nivelul intregii societatii.

Se pot obtine rapoarte referitoare la produse, grupe de produse si clienti, pentru orice interval de timp. Aceste informatii constituie baza informationala pentru implementarea oricarei politici de marketing.

Aplicatia cuprinde trei module:

Modulul 1
. Cel mai important modul este cel de rapoarte de vanzari. Acestea sunt diverse si se obtin cu ajutorul multiplelor criterii de selectie: perioada de raportare, date despre produs (produs, raion, grupa, subgrupa), un anumit client, un punct de vanzare, un operator(casier). Datele se prezinta grupat in functie de intervalul de raportare (zi, saptamana, luna, etc.) (vezi foto 1)
Toate rapoartele pot fi sub forma de tabel sau grafic si se pot vizualiza si tipari direct din aplicatie sau se pot exporta in Word sau Excel pentru o prelucrare ulterioara.
Din rapoartele ce se pot realiza, amintim urmatoarele:

Situatii referitoare la vanzari: cantitative, valorice, raion/grupa
Adaos comercial (in cazul gestiunii Anzi)
Topul produselor
Topul clientilor
Urmarirea distributiei vanzarilor pe bonuri si pe intervale orare de timp
Calculul rotatiei stocului care permite urmarirea dinamicii stocului
Realizarea borderoului de incasari
Urmarirea vanzarilor cu discount
Performante casieri (valoare vanzari, nr. bonuri, nr. produse, timp lucrat)
Alte raporte.

Modulul 2. Aplicatia permite generarea etichetelor de raft pentru produse in formatul dorit de utilizator. Etichetele contin urmatoarele informatii: denumire produs, pret, cod produs, cod de bare, data etichetarii. Se pot tipari si etichete cu cod de bare pe imprimante termice Intermec Easy Coder. Exista posibilitatea alegerii produselor precum si numarul de etichete pentru fiecare produs ales. 

Modulul 3. Implementarea mecanismului de promovare a produselor prin intermediul ofertelor speciale cu reduceri de preturi pe perioade limitate de timp, pentru toti clientii sau clientii cu card ai magazinului.

S-ar putea sa-ti placa