DeverCheckin

What They Say

What They Say

Baza de date clienti

 Se pot adauga persoane fizice sau juridice

 Persoanele fizice pot fi asociate persoanelor juridice (optional, pentru conturile mari)

 Cautare client dupa nume, oriunde in cuvant

 Rapoarte detaliate ale clientilor (pot fi anexe ale facturilor)

Rezervari

 Vizualizare in timp real a situatiei camerelor, indicate prin culori diferite: alb -liber, galben- cazata, rosu-checkout astazi, gri-camera virtuala ocupata etc. Descriptori camera: defecta, murdara.

 Diagrama camerelor afiseaza cazarile, rezervarile, istoricul si permite efectuarea de rezervari noi prin drag and drop, de la data de checkin pana la data de checkout.

 Locatiile multiple ale hotelului se pot filtra individual

 Functia de adaugare cazare prin apasarea butonului cazare, se adauga tuturor camerelor ocupate din hotel inca o zi de cazare cu tariful corespunzator si tipul de camera ales la inceput

 Functia de intrerupere sejur dezactiveaza functia de mai sus (de exemplu, pentru camerele din care clientul pleaca pe perioada weekendului)

 Check-in si check-out rapid ->check-in cu preluare din istoric clienti

Grupuri

 O camera poate plati si pentru alte camere, constituindu-se intr-un grup

 Se pot achita: doar cazarea pentru celelalte camere, cazarea + serviciile fara minibar, cazarea pentru alte camere doar pana la o anumita data etc.

 Prin afisarea desfasurata se pot vedea serviciile si cazarile detaliat (camera + data) si se pot selecta individual

Plata serviciilor

 Se pot plati toate produsele impreuna

 Pentru plata individuala, se selecteaza produsele unul cate unul si se alege tipul de plata

 Modalitati de plata: cash, card, OP etc.

Facturare

 Emitere factura pentru persoana fizica sau juridica, pe o perioada selectata

 Pe factura apare produsul cazare, taxa hoteliera si tipul de plata

 Cazarea este defalcata pe tip de tarif, cu evidentierea numarului de nopti

Integrare cu programul de restaurant

Integrarea intre sistemul de management hotelier DeverCheckin si programul de la restaurant permite:

 Transferul notelor de plata a clientului de la restaurant direct la camera

 Transferul la camera se realizeaza foarte simplu, folosind functia Plata la cazare:

 De la restaurant se apasa butonul Optiuni -> Plata la cazare

 Se introduce codul camerei si se confirma

 Programul inchide automat nota de plata la restaurant, cu tipul de plata hotel

 Se pot emite doua exemplare : unul pentru receptioner si unul pentru client

 Asocierea unui card cu fiecare camera, ce se poate folosi in loc de codul camerei (astfel, nu se transfera produse pe camera fara card)

Legitimatia de masa

 Permite achitarea notelor de plata de la restaurant cu tipul de plata Legitimatie de masa

 Se configureaza un cont de tip legitimatie de masa cu un credit in valoare de x lei

 Se poate vinde pe minus (datorie) pana la un nivel configurat. Dupa consumarea creditului, diferenta se va achita la receptie prin tip de plata hotel.

Rapoarte

 Raportul de inchidere de tura hoteliera include:

 raport detaliat de incasari

 raport centralizat pe tip de serviciu pe tip de plata

 centralizator facturi emise

 Raportul de cazari cuprinde toate informatiile cerute de lege. Cautarea se poate face dupa camera, nume, adresa

 Export rapoarte in Excel si printare direct din program

Backoffice

 Rapoarte detaliate de vanzari cu filtrare pe sectie (bar, bucatarie, hotel etc.), pe categorie etc.

 Optiune configurare sistem de promotii

 Retetar

 Modificari preturi, sectii, categorii, magazii, mod preparare, ordine servire, tipuri de plata, TVA

 Gestiune cantitativ-valorica ,scaderea din stoc pe baza retetelor, balanta stocuri, consumuri, transfer intre magazii, bonuri de consum, fise de magazie, diferente inventar

 Modul financiar: registru de casa si banca, evidenta clienti si furnizori, rapoarte facturat/colectat, detalii incasari, balanta creante si datorii la zi, raport vechime creante neincasate, rezumat financiar pe grade de risc

 Baza date clienti

 Fidelizare clienti prin carduri de fidelitate, cupoane inseriate sau coduri numerice

 Fise client si raport centralizator

 Meniul zilei creare rapida de meniuri, bazate pe produsele deja definite

Securitate

 Salvare zilnica automata a bazelor de date (baza de date PostgreSQL)

 Stabilire nivele de acces pentru utilizatori

 Log de activitate complet pentru fiecare utilizator in parte - raport actiuni utilizatori

 Rapoarte antifurt avansate: raport corectii (modificari, anulari, retururi)